transport insurance

Onze transportverzekeringsvoorwaarden zijn samengevat


Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om minimaal binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

.

Uw bestelling wordt beschadigd afgeleverd (door de pakketbezorger)

Sporadisch komt het voor dat de transportdienst het pakket beschadigd aanlevert.

Sporadisch komt het voor dat de transportdienst het pakket beschadigd aanlevert.

De voorwaarden van onze transportverzekering komen in essentie op het volgende neer:

U dient bij zichtbare (zware) beschadiging, waarbij u vermoedt of ziet dat de inhoud van het pakket ook is beschadigd, de ontvangst te weigeren.

De bezorger van het pakket dient een schadeformulier in te vullen en een copie ervan getekend aan u te overhandigen.

(de naam van de transporteur en de bestelcode dient duidelijk leesbaar te zijn).

Maak tevens een foto van het beschadigde pakket.

U dient binnen 2 dagen na de incidentdatum dit aan ons te melden. 

Stuur deze 3 documenten óók als bijlage van een mailbericht naar : info@laveta.nl

Voeg de vereiste bestanden bij

Foto van de buiten verpakking (inclusief bubbeltjesplastic)


een foto van het beschadigde pakket.
Afbeelding van de productenlijst met stempels

Met dit formulier kunnen wij een schadeclaim indienen bij de transporteur, na goedkeuring van de door u bij ons ingediende schademelding, storten wij u het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug.

Vermeld duidelijk uw naam en bankrekeningnummer waarnaar wij uw aankoopsom kunnen terugbetalen.

LET OP:

Buiten de genoemde reclamatietermijn van 2 dagen en/of zonder het tonen van de 3 genoemde documenten zal de transportverzekering uw aanvraag niet meer in behandeling nemen.

Voorts geldt in het algemeen, dat wij u verzoeken een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. .

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening en/of één of meerdere producten, zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan door te mailen naar info@laveta.nl . Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.


SEND US A MESSAGE

GET IN TOUCH

DIRECT CONTACT

+31684099111

info@laveta.nl

AVAILABILITY

Mon-Sat 8am-6pm Eastern