Onze transportverzekeringsvoorwaarden zijn samengevat
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om minimaal binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
.
Uw bestelling wordt beschadigd afgeleverd (door de pakketbezorger)
Sporadisch komt het voor dat de transportdienst het pakket beschadigd aanlevert.
De voorwaarden van onze transportverzekering komen in essentie op het volgende neer:
U dient bij zichtbare (zware) beschadiging, waarbij u vermoedt of ziet dat de inhoud van het pakket ook is beschadigd, de ontvangst te weigeren.
De bezorger van het pakket dient een schadeformulier in te vullen en een copie ervan getekend aan u te overhandigen.
(de naam van de transporteur en de bestelcode dient duidelijk leesbaar te zijn).
Maak tevens een foto van het beschadigde pakket.
U dient binnen 2 dagen na de incidentdatum dit aan ons te melden.
Stuur deze 3 documenten óók als bijlage van een mailbericht naar : info@laveta.nl
Voeg de vereiste bestanden bij