Retouren & service

Retouren & service

LaVita

Retour- en restitutiebeleid
Beste klant,

Hoe lang is de garantieperiode?

Het bieden van de hoogste kwaliteit en de beste garantie is onze toewijding aan onze klanten. Alle artikelen hebben een garantie van twee jaar vanaf de datum van levering, behalve voor refurbished producten, die een garantie van 12 maanden hebben.

Wat is niet inbegrepen in de garantie?
- Defecten veroorzaakt door nalatigheid, treffers, verkeerd gebruik, geknoei, verkeerde spanning of installatie, of slijtage, zijn niet inbegrepen.
- In het geval van computerproducten dekt de garantie geen verwijdering van virussen, softwareherstel om deze reden of herinstallatie van de harde schijf na formatteren.

The guarantee will be void:

- If any detail of the guarantee or the proof of purchase is modified, altered or replaced; and/or
- If the identification number or the guaranteed product is tampered with or repaired without prior authorisation by the Technical Service.


Onze klanten tevreden stellen is en is nog steeds ons hoofddoel!
Al onze producten zijn origineel, van hoge kwaliteit en tegen de best mogelijke prijs-kwaliteitverhouding!

Wij streven naar een perfecte en snelle levering.



Met 37.000 items in onze repositories kan er echter altijd iets mis gaan.

Wij lossen dit snel en efficiënt op.

De klant moet duidelijk uitleggen wat er is gebeurd, anders duurt de verwerking onnodig lang.

Wij hechten waarde aan eerlijke klanten!

In het kort komt ons retourbeleid op het volgende neer:

Terug naar Klantenservice
retour proces
Als je na ontvangst niet zeker weet of je de juiste beslissing hebt genomen, dan is het mogelijk om het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Het product mag alleen in de originele staat en originele verpakking worden geretourneerd. U kunt het product dus veilig bekijken en aanraken, maar nog niet gebruiken.

Retour- en ruilvoorwaarden
Het is mogelijk om een ​​besteld product binnen 14 dagen te retourneren. Het is ook mogelijk om het ene product om te ruilen voor een ander. Wel is het belangrijk dat de geretourneerde of geruilde artikelen in originele staat verkeren. Bekijk ons ​​retourproces om artikelen te retourneren of te ruilen.

Mogelijke oplossingen
Bij het retourneren van uw product of bestelling kunnen wij, afhankelijk van de staat van het product, een van de volgende oplossingen aanbieden.

Terugbetaling: Is het product nog in de originele staat en originele verpakking en binnen 30 dagen retourneren? Dan storten wij het aankoopbedrag terug op de bij ons bekende rekening.
Ruilen: Bevredigt het product je niet en kan een ander product aan de verwachtingen voldoen? Dan kunnen wij het product omruilen voor een ander product naar keuze. Hieronder leest u meer over productvervanging.
Gedeeltelijke vergoeding: Is het product incompleet, zonder verpakking, beschadigd of gebruikt? Dan bekijken we na ontvangst welke vergoeding we kunnen bieden. Dit kan oplopen tot 75% van het aankoopbedrag.
inruilen
Herstel
Als je een bestelling annuleert voordat we deze hebben verzonden of de artikelen binnen 14 dagen retourneert, storten we het door jou betaalde bedrag terug. We doen dit zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen nadat je retourzending is verwerkt.

Op welke rekening wordt het teruggestort?
Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee u heeft betaald. Er kan dus geen ander rekeningnummer doorgegeven worden. Indien uw rekeningnummer niet bij ons bekend is, nemen wij contact met u op.

Kan ik de status van mijn terugbetaling bekijken?
Helaas is het niet mogelijk om de status van je terugbetaling ergens te bekijken. Het verschilt per bank wanneer het bedrag weer op je rekening staat. Mocht je na 30 dagen nog niets hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Stap voor stap
Eenvoudig retourneren via de volgende stappen:

Neem contact met ons op om een ​​retour aan te melden. Vermeld indien mogelijk de reden waarom u het product retourneert.
Verpak het product goed, in een stevige doos. Voeg een briefje toe met je gegevens en zet ons retouradres in het vakje.
Geef het pakket af op het postkantoor.
Na ontvangst van het pakket zullen wij binnen 3 werkdagen het geld terugbetalen of voor een oplossing zorgen.
Retourgegevens
U kunt uw pakket retourneren naar ons retouradres. Zorg ervoor dat onderstaande informatie duidelijk in het vak staat. We houden je op de hoogte van de status van je retour.

werk adres:
La Vita
Opaalstraat 27
9743 Hongkong Groningen
Holland

Telefoonnummer: +31 (6) 83150656

Toegankelijkheid:
Van maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 17:00.

E-mailadres: info@laveta.nl

KvK-nummer: 82461163
BTW-identificatienummer: NL003687840B03