RETURN

Terugreis & service

Informatie rondom garantie & retour

Retourneren


U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft opnieuw 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren mogelijk zijn. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@laveta.eu. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product is in goede orde retour ontvangen.
Uitzonderingen retourneren
Vermeld hier de uitzonderingen op het herroepingsrecht. Geef ook bij het artikel zelf
duidelijk aan dat deze niet te retourneren valt voor de consument besteld. Let op:
Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

A. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling is verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
B. die door de ondernemer tot stand zijn aankopen aankopen van de consument;
C. duidelijk persoonlijk van aard zijn;
NS. die door hun aard kunnen niet worden teruggezonden;
e. die snel kunnen bederven van verouderen;
F. waarvan de prijs gebonden is aan de financiële markt de onderneming geen invloed heeft;
G. voor losse kranten en tijdschriften;
H. voor audio- en video-opnamen en computersoftware de consument de verzegeling heeft verbroken.

Verzendkosten retourneren

Herstel
Als u de overeenkomst annuleert, wordt een voorafgaand betaald bedrag uiterlijk 14 dagen hieronder u ons op de hoogte heeft gesteld van uw beslissing om de overeenkomst te annuleren, teruggestort op uw rekening. We betalen je dezelfde betaalmethode terug die je voor de aankoop hebt gebruikt. Vooruitbetaalde verzendkosten worden in mindering gebracht op de kosten van onze retourservice. Als je een deel van je bestelling retourneert, worden de bezorgkosten niet terugbetaald, maar betaal je ook niet voor onze retourservice. Soms duurt het zelfs een vervolg artikel is verwerkt. Hierdoor is het mogelijk dat de retourzending niet op uw rekeningafschrift wordt verwerkt. Dit komt op een later rekeningoverzicht.

niet verwerkt
Retourneren Als je een artikel retourneert, verwerken wij dit binnen 14 dagen. Ons magazijn is momenteel erg druk, dus bulkretouren kunnen soms wat langer duren om te verwerken. Heb je een artikel meer dan 21 dagen geleden, maar staat het nog niet op je afschrift? Neem contact op met onze klantenservice en we starten direct een onderzoek.

Hoe lang duurt onze garantieperiode?

Het bieden van de hoogste kwaliteit en de beste garantie is onze toewijding aan onze klanten. Alle artikelen hebben een garantie van twee jaar vanaf de datum van levering, namens refurbished producten, die een garantie van 12 maanden hebben.

Wat is niet inbegrepen in de garantie?
- Defecten veroorzaakt door nalatigheid, treffers, verkeerd gebruik, geknoei, spanning van installatie, van slijtage, zijn niet inbegrepen.
- In het geval van computerproducten dekt de garantie geen verwijdering van virussen, softwareherstel om deze reden van herinstallatie van de harde schijf na formatteren.


Onze klanten tevreden stellen is ons hoofddoel!
Al onze producten zijn origineel, van hoge kwaliteit en tegen de beste mogelijke prijs-kwaliteitverhouding!

Wij streven naar een perfecte en snelle levering.
Met 37.000 items in onze repositories kan er echter altijd iets mis gaan.

Maar wij lossen dit snel en efficiënt op.

De klant moet onduidelijk wat er is gebeurd, anders is de onnodige lang, en wij hechten waarde aan klanten!

In het kort komt ons retourbeleid op de volgende neer:

Als je na zeker weet of je de juiste ontvangst hebt genomen, dan is het mogelijk om het product binnen 14 dagen na ontvangst te ontvangen. Het product mag alleen in de originele staat en originele verpakking worden voorzien. U kunt het product veilig bekijken en aanraken, maar nog niet gebruiken.

Uitgesloten van retour of ruilen zijn:

  • Computer en laptops software
  • Spelcomputers
  • CD's en DVD's
  • Smart TV's software
  • Horloges,Wanneer de verzegeling is verbroken:
  • Brillen, Wanneer de verzegeling is verbroken:
  • Hygiëne producten en onderkleding

Verzendkosten voor terugsturen van product

producten retourneren is op de kosten van de klant zelf. naar eigen keuze met verzendbedrijf

alleen als het product binnen de garantie is en er mankeert iets aan dan is het voor ons kosten en krijgt de klant een retourbon

 

Deze artikelen zijn namelijk voorzien van verzegeling en kunnen daarom niet geruild of retour genomen worden.

Bovengenoemde artikelen behouden natuurlijk wel de garantie van 2 jaar na datum van ontvangst.

 

Retour- en ruilvoorwaarden
Het is mogelijk om een ​​product binnen 14 dagen te retourneren. Het is ook mogelijk om het ene product om te ruilen voor een ander. Wel is het belangrijk dat de transacties van geruilde artikelen in originele staat verkeren. Bekijk ons ​​retourproces om artikelen te retourneren of te ruilen.

Mogelijke oplossingen
Bij het leveren van uw product van bestelling kunnen wij, afhankelijk van de staat van het product, een van de volgende oplossingen aanbieden.

Terugbetaling:

Is het product nog in de originele staat en originele verpakking en binnen 14 dagen retour gestuurd? Dan storten wij het aankoopbedrag terug op de bij ons bekende rekening. Dit geldt niet voor de volgende producten:

  • Computer en laptops software
  • Spelcomputers
  • CD's en DVD's
  • Smart TV's software
  • Horloges,Wanneer de verzegeling is verbroken:
  • Brillen, Wanneer de verzegeling is verbroken:
  • Hygiëne producten en onderkleding


Ruilen:

Bevredigt het product je niet en kan een ander product aan de voldoening? Dan kunnen wij het product omruilen voor een ander product naar keuze.

beschrijft u meer over productvervanging/ ruilen

Gedeeltelijke vergoeding:

Is het product incompleet, zonder verpakking, beschadigd of gebruikt? Dan bekijken we na ontvangst vergoeding die we kunnen bieden.

Dit kan tot 75% van het aankoopbedrag.

Annuleren van een bestelling:

Als je een bestelling annuleert voordat we deze hebben verzonden van de artikelen binnen 14 dagen die we terugbetalen. We doen dit zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen helemaal je retourzending wordt verwerkt.

Op welke rekening wordt het teruggestort?
Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee u heeft betaald. Er kan dus geen ander rekeningnummer ontvangen worden. Indien uw rekeningnummer niet bij ons bekend is, nemen wij contact met u op.

Kan ik de status van mijn terugbetaling krijgen?
Helaas is het mogelijk om de status van je niet ergens te bekijken. Het bedrag per bank wanneer het bedrag weer op je staat. Mocht je na 14 dagen nog niets hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Stap voor stap
Eenvoudig retourneren via de volgende stappen:

Neem contact met ons op om een ​​retour aan te melden. Vermeld indien mogelijk de reden waarom u het product retourneert.
Verpak het product goed, in een stevige doos. Voeg een briefje toe met je gegevens en zet ons retouradres in het gebied.
Geef het pakket af op het postkantoor.
Na ontvangst van het pakket zullen wij binnen 14 werkdagen het geld terugbetalen of voor een oplossing zorgen.

U kunt uw pakket retourneren naar ons retouradres. Zorg ervoor dat onderstaande informatie duidelijk in het vak staat. We houden je op de hoogte van de status van je retour.

Retour adres:
La Veta
Opaalstraat 27
9743 HK Groningen
Nederland

Producten worden vanuit onze magazijnen in zowel Nederland als Spanje naar de klant ontvangen.

Kontakt:

Van maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 17:00.


Telefoonnummer: +31 (6) 83150656 (Alleen Whatsapp)

E-mailadres: info@laveta.nl

KvK-nummer: 82461163
BTW-identificatienummer: NL003687840B03