Klachten

KLACHTEN EN GESCHILLEN

 

EU-consumenten kunnen klachten aanmelden via het ODR-platform van de Europese Commissie.

Klachten
Indien u een klacht heeft over een van onze producten horen wij dat graag van u en zullen wij ons uiterste best doen om uw klacht zo goed mogelijk en zo snel mogelijk op te lossen. Wij raden u aan klachten eerst per e-mail aan ons te melden info@laveta.eu.Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via www.keurmerk.info.Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.Indien uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie. Service voor onze klanten vinden wij erg belangrijk en daarom heeft iedere klacht voor ons de hoogste prioriteit.

 

Suggesties

Heb je een suggestie over het verbeteren van onze dienstverlening? Van typefout van producttekst tot navigatiestructuur van bedrijfsproces, wij horen het graag! Mail naar info@laveta.eu van neem op een andere manier contact ontmoet op. Wij verwerken een suggestie binnen twee werkdagen en proberen die zo snel mogelijk door te voeren.

LA VETA
Opaalstraat 27
9743 € Groningen
Nederland

Emailadres: info@laveta.nl

KvK-nummer: 82461163
BTW-identificatie: NL003687840B03